M1 (tema 4) - Cele mai populare fonturi

 

Trajan

Acest font este preferat de artiștii grafici și de afișele de filme și nu există nicio întrebare despre asta. În 1989, Trajan a fost unul dintre fonturile moderne îmbunătățite dezvoltate pentru Adobe. Este o tipografie elegantă și frumoasă, cu o distanțare excelentă.

Traian este foarte popular în rândul proprietarilor de afaceri în ceea ce privește fonturile utilizate. Prin utilizarea monocromului cu suprapunere de logo peste partea de sus, de bază M.O. bine pentru design. Unii designeri vor spune că este suprautilizat; Este încă posibil.

Claritatea liniei creează cele mai bune opțiuni de stil de fonturi pe care le puteți face. Dacă credeți că sunteți creativi, va arăta minunat odată cu numele dvs. de 


Impact

Unul dintre cele mai cunoscute fonturi și capodopere de design de la Hollywood este Impact. Tipografia preferată de pe internet și scrierile care au plăcut milenialele. Acest font are, de asemenea, rădăcini în publicitate și film, ceea ce îl face ideal pentru logo-ul corporativ al afacerii tale.

Creat de Geoffrey Lee în 1965, acest font este de o mare valoare pentru mulți agenți de publicitate pentru lizibilitatea sa. Este unul dintre fonturile moderne cu litere mari, îndrăznețe, care arată fantastic cu imagini.

Utilizați lizibilitatea atunci când utilizați acest font pentru a clarifica cât de grasă este afacerea dvs. Acest font este mai potrivit pentru desenele minimaliste care pun accent pe un stil clar.


Univers

În 1954 Univers a fost proiectat de Adrian Frutiger, un designer de fonturi. Comparativ cu Futura, acest tip de caractere sans serif este unul dintre cele mai cool fonturi care acceptă vizual gustul.

Dacă afișați un mesaj clar și puternic într-un font, Univers este alegerea perfectă. Acest font oferă accesibilitate și intenții clare, în timp ce altele sunt mai dramatice.


Garamond

Această scriere depășește cu mult scrierile clasice. Este o familie de fonturi Garamond, care este, de asemenea, unul dintre tiparele serif care datează de la mijlocul secolului al XVI-lea. Garamond este comun cu ziarele și revistele. Totuși, acest lucru este utilizat și în multe alte mărci.

Garamond a fost folosit de diferite mărci de-a lungul anilor. Companii înființate precum Rolex, Abercrombie și Neutrogena îl folosesc pentru a arăta prestigiu și valoare.

Profitați de acest font utilizându-l pentru sigla dvs. dacă aveți o listă premium. Garamond este cel mai bun pentru produsele asociate cu luxul. Designul său elegant se descurcă bine și funcționează de la sine.


Didot

Didot a fost un nume de familie pentru imprimante la sfârșitul secolului 18 înainte de a deveni unul dintre numeroasele tipografii de epocă. Creat în 1799, care a devenit parte integrantă a multor mărci, datorită stilului său frumos. Branduri precum Vogue și Giorgio Armani folosesc acest font pentru a crea o impresie de dramă și misticism.

Didot

Acest font este caracterizat printr-o lățime dramatică a liniei. Ori de câte ori aplicați o corecție corectă cu o variație puternică a culorii, o puteți aduce la designul logo-ului dvs. mai eficient.

Dacă utilizați Didot, doriți să obțineți un efect matur asupra liniilor. Acesta este unul dintre fonturile cool care au un efect subtil. Dacă îl folosiți bine, se vor obține rezultate bune.


Frutiger

Frutiger este o altă tipografie modernă sans-serif fantastică creată de artistul cu caractere Univers. Companiile aeriene folosesc întotdeauna fonturi. Frutigerul arată practic, frumos și natural.

Dacă doriți să le citiți ușor și simplu, utilizarea acestei teme pentru logo-ul dvs. va funcționa și vă va evidenția logo-ul imaginii dvs. Un font care servește ca suport. De asemenea, este incredibil în logo-urile responsive.


Bodoni

Bodoni este considerat cel mai potrivit font modern pentru design-ul logo-ului, ceea ce face ușor de înțeles de ce. Acest font este folosit în principal de brandurile de modă populare, inclusiv Calvin Klein, Armani Exchange și noul logo al lui Burberry.

Cele mai populare scrieri Bodoni

Pe ​​lângă această revoluție plană în design-uri și logo-uri web, este un logo înfloritor, cu un aspect superb.

Numai fontul face ca această familie Bodoni să arate bine. Structura fină cu partea sa din față groasă și îndrăzneață sunt în contrast unul cu celălalt. Oferă o angularitate elegantă, subțire, plăcută de văzut.

Aspectul său estetic îl face geometric și frumos. Creează un logo bun pentru afacerea dvs. dacă alegeți o idee elegantă și oarecum futuristă.


Futura

Unul dintre cele mai moderne fonturi găsite în multe documente de design este Futura. Fluxul de pătrate, triunghiuri și dreptunghiuri de la Futura facilitează utilizarea în design-ul logo-ului.

Cele mai populare fonturi - Futura

Trebuie să profitați de utilizarea stilului unic dacă doriți să considerați acest font drept principalul dvs. font. Acest clasic sans-serif ar trebui să radiaze ordine și funcționalitate. Acest lucru poate face aspectul dvs. neconvențional și nu doar evidenția logo-ului.


Helvetica

Helvetica este cunoscută tuturor. Printre fonturile populare, Helvetica este unul dintre ele în ceea ce privește designul grafic și este utilizat de toată lumea pentru descrierea sa interesantă. Trebuie să aveți grijă atunci când vă proiectați logo-ul, deoarece puteți greși.

Helvetica, stil de font practic, care este observat rapid de către clienți. Dacă îți dorești ochii și ceva și ceva familiar, Helvetica este alegerea potrivită. Corectarea corectă este aceea că trebuie să vă asigurați.


Horizon

Horizon, un font modern inspirat de spectacolul spațial, cum ar fi Star Trek. Unghiurile ascuțite ale Orizontului sunt imprevizibile, digitale și pot fi exploatate.

Horizon este cea mai bună tipografie dacă căutați un look științific, iar aspectul futurist este evidențiat. Stilul său este ascuțit și gros, așa cum te-ai aștepta de la stilul tău tipografic.

Cele mai populare tipografii - Horizont

Alegerea fontului potrivit poate duce la o pauză sau crearea designului logo-ului. Selectați mesajul pe care doriți să îl manifestați și selectați un font care evidențiază valorile de bază.

Comentarii

  1. Trebuia doar 1, cel mai folosit, si sursa de unde ai preluat informatia. Pare totul tradus cu google translate.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

M3 tema 12 Imprimanta termica